Veelgestelde Vragen

 

Veelgestelde vraag 

Is er een wachtlijst?

 

* Er is momenteel geen wachtlijst

Wachttijd mei 2025: 0 weken

 

Veelgestelde vraag 

Worden de kosten (deels) vergoed door de zorgverzekering?

 

* Nee de kosten van een ontmoeting worden niet vergoed door de zorgverzekering. Het is slim om met je werkgever te praten om een budget te krijgen om een coach/ therapeut te kunnen inschakelen

 

Veelgestelde vraag 

Hoe ga je om met vertrouwelijkheid?

 

* Het is mijn ethische verplichting om de vertrouwelijkheid van de mensen die ik zie te waarborgen, behalve in gevallen waarin sprake is van gevaar voor zichzelf of anderen. De ontmoetingen zijn op basis van veiligheid en vertrouwen dus die waarden zijn van essentieel belang.

 

Veelgestelde vraag 

Hoe kan ik betalen?

 

* Na de sessie ontvang je per mail een factuur of per app een betaalverzoek. Deze kun je direct met iDEAL betalen.

Je mag ook contant betalen. Graag gepast meenemen.

Veelgestelde vraag 

Kan ik mijn afspraak annuleren?

 

* Ja, dat kan. Tot uiterlijk 24 uur van tevoren annuleren kan dit kosteloos. Daarna ben ik genoodzaakt 50% van het consult in rekening te brengen.

Hoe eerder je door kunt geven dat de afspraak niet door kan gaan, hoe beter. Dan kan ik eventueel iemand anders blij maken met een plekje.

 

Veelgestelde vraag 

Kunnen we kennismaken van te voren om te voelen of er een klik is?

 

* Ja, dit kan. Via mijn contactpagina kun je een gratis kennismakingsgesprek aanvragen. Tijdens dit gesprek (per telefoon) leg ik je uit hoe ik te werk ga en kun je je vragen stellen. Dit gesprek duurt max 20 min.

 

 

 

 

Neem contact op!

Heb je meer vragen of wil je een afspraak maken? Neem contact met mij op voor meer informatie!